Náš tím

„Verila že to môže urobiť, tak to urobila!“

„It could be you.“

„Všetko je tak, ako má byť.“

„Tvoj život je to, čo z neho robia tvoje myšlienky.“

„Máme možnosť poučiť sa zo svojich chýb. Rád sa učím.“

„Víťazí ten, kto sníva a nikdy sa nevzdáva.“

„Hlavne byť v pokoji.“

„Perfektný výsledok spočíva v detailoch.“

„Risk je zisk.“

„It could be you.“

„Nikdy sa nevzdávaj.“

„Všetko je možné.“

„It could be you.“

„To najlepšie ešte príde. Buď trpezlivý.“

„Kto sám seba nemiluje, nemôže byť milovaný.“

„Buď voda, priateľ!“

„Nikdy neváhať.“

„Všetko ide, keď sa chce.“

„It could be you.“

„Život je jednoduchý. Všetko sa deje pre vás, nie vám.“
Voľné pozície
Naberáme, nečakajte!
Rozhovor s Michalem

Ako by mal vypadať obsah značiek pre Instagram?
Pekne. Na rozdiel od Facebooku, kde fanúšikovia strávia aj rôzne super vyfotošopované vizuály, by mal byť obsah na Instagrame prirodzený. Instagram je o fotografiách a značky by to mali rešpektovať . A to i tie, ktoré na Instagrame len inzerujú. Takže ak chcete, aby vaša značka na Instagrame valila, používajte krásne „insta“ fotografie...
V akej ďalšej sociálnej sieti vidíš potenciál pre značky?
Facebook je pre teenagerov out a na scénu jednoznačne nastupuje Snapchat, ktorý neuveriteľne rastie. Pre mladých je to modla každého dňa, vstanú, snapnú selfíčko z postele, idú si čistiť zuby, snapnú fotku z kúpeľne. Proste snapujú celý deň. Značky ako Milka alebo Big Shock majú za sebou úspešné kampane a čísla vypadajú fakt dobre. Uvidíme, kto ďalší sa na Snapchate predvedie...:)