Náš tím






Media Manager






Media Manager



Rozhovor s Mikim

Aqua Digital sa zameriava predovšetkým na spoluprácu so svetovými značkami. V čom vidíš najväčšie možnosti takejto spolupráce?
Veľké značky majú často prepracovanú veľmi kvalitnú marketingovú komunikáciu, ale aj napriek tomu u nich možno sledovať obrovský priestor pre otvorenosť novým inováciám. Úzke mantinely dlhoročných prísnych interných pravidiel sa dodržiavajú často zo zvyku a bez myšlienky na to, čo by sa mohlo zmeniť a ako sa posunúť ďalej a bližšie k svojim zákazníkom. Naozaj málo zamestnancov má odvahu sa to pokúsiť zmeniť a ísť so svojim nápadom až na najvyššie pozície. Tu vidím veľa možností na to výjsť v ústrety inováciám, aj keď sa jedná napríklad o značky založené na tradíciách. Vždy je čo meniť k lepšiemu a nápad začína u jednotlivca. A s Aqua Digital do toho môžeme ísť spoločne.
Aký trend v oblasti digitálu ťa zaujal?
Vybral by som jeden hlavný, aktuálny - dôsledný community management. Aj tie najväčšie značky by mali hovoriť so svojimi zákazníkmi - opýtať sa, čo by chceli zmeniť, aký nový produkt by si priali. Dať im najavo, že aj na druhej strane sedí človek, ako sú oni. A či už ide o livestream, včas zodpovedané komentáre alebo rýchle reakcie na správy - perfektne zvládnutá komunikácia je cestou k novým zákazníkom a k udržaniu si tých existujúcich. Tento trend sa bude vždy meniť podľa dostupných technológií, ale aktuálny a zásadný bude vždy.