Náš tím

Emina
„No one ever went blind from looking at the bright side of life.“
Emina Key Account Manager
You
„It could be you.“
Alena
„Your thoughts make your life.“
Alena Account Manager
Katarína
„Everything is as it should be.“
Katarína Account Manager
Jasmina
„Life doesn't happen to you, it happen for you.“
Jasmina Head of Sarajevo Office
merima
„Great things never come from comfort zones.“
Merima Account and Social
Media Manager
Mikulas
„Everything changes, only the change lasts.“
Mikuláš Account Manager
Martin
„Nature does not hurry, yet everything is accomplished.“
Martin Senior consultant
Lenka
„Risk can lead to gain.“
Lenka Head of Operations
Fabi
„Difficulties don't exist. Everything is a priceless experience.“
Fabi Social Media Manager
Ráma
„Everything is possible.“
Ráma CEO
minela
„Don't wait for the perfect moment; take the moment and make it perfect.“
Minela Account and Social
Media Manager
You
„It could be you.“
Markéta
„The best is yet to come. Be patient.“
Markéta Tester
Dan
„People keep telling me that life goes on, but to me that’s the saddest part.“
Dan Web Developer
Voľné pozície Naberáme, nečakajte!

Rozhovor s Mikim

Miki

Aqua Digital sa zameriava predovšetkým na spoluprácu so svetovými značkami. V čom vidíš najväčšie možnosti takejto spolupráce?

Veľké značky majú často prepracovanú veľmi kvalitnú marketingovú komunikáciu, ale aj napriek tomu u nich možno sledovať obrovský priestor pre otvorenosť novým inováciám. Úzke mantinely dlhoročných prísnych interných pravidiel sa dodržiavajú často zo zvyku a bez myšlienky na to, čo by sa mohlo zmeniť a ako sa posunúť ďalej a bližšie k svojim zákazníkom. Naozaj málo zamestnancov má odvahu sa to pokúsiť zmeniť a ísť so svojim nápadom až na najvyššie pozície. Tu vidím veľa možností na to výjsť v ústrety inováciám, aj keď sa jedná napríklad o značky založené na tradíciách. Vždy je čo meniť k lepšiemu a nápad začína u jednotlivca. A s Aqua Digital do toho môžeme ísť spoločne.

 

Aký trend v oblasti digitálu ťa zaujal?

Vybral by som jeden hlavný, aktuálny - dôsledný community management. Aj tie najväčšie značky by mali hovoriť so svojimi zákazníkmi - opýtať sa, čo by chceli zmeniť, aký nový produkt by si priali. Dať im najavo, že aj na druhej strane sedí človek, ako sú oni. A či už ide o livestream, včas zodpovedané komentáre alebo rýchle reakcie na správy - perfektne zvládnutá komunikácia je cestou k novým zákazníkom a k udržaniu si tých existujúcich. Tento trend sa bude vždy meniť podľa dostupných technológií, ale aktuálny a zásadný bude vždy.

Ako žijeme

Konference a semináře
Prípravy na natáčanie reklamného spotu got2be

 


Natáčanie videa a kúzelnícke show pre Karlovačko