Náš tím

Emina
„She believed she could, so she did!“
Emina Key Account Manager
You
„It could be you.“
Katarína
„Everything is as it should be.“
Katarína Account Manager
Alena
„Your thoughts make your life.“
Alena Account Manager
Karel
„We have the opportunity to learn from our mistakes. I like to learn.“
Karel Developer
Arnela
„Life is a journey, make the most out of it!“
Arnela Account Manager
Ivana
„From imagination we create worlds.“
Ivana Social Media Specialist
Martin
„Nature does not hurry, yet everything is accomplished.“
Martin Senior consultant
Lenka
„Risk can lead to gain.“
Lenka Head of Operations
You
„It could be you.“
Nikol
„When life gives you lemons, make gin&tonic.“
Nikol Project Manager
Ráma
„Everything is possible.“
Ráma CEO
You
„It could be you.“
Markéta
„The best is yet to come. Be patient.“
Markéta Tester
Dino
„Practice like you've never won, perform like you've never lost.“
Dino Account Manager
Đenan
„Be shapeless, formless, like water.“
Đenan Account Manager
Mikulas
„Everything changes, only the change lasts.“
Mikuláš Account Manager
Tomáš
„All rush is good only for cattle.“
Tomáš Web Developer
Dan
„Gamers don't die they respawn.“
Dan Web Developer
Jasmina
„Life doesn't happen to you, it happens for you.“
Jasmina Head of Sarajevo Office
Voľné pozície Naberáme, nečakajte!

Rozhovor s Jakubom

Jakub

Ako by si opísal Aqua Digital? Keby to bol človek, aký by bol?

Aqua Digital vnímam ako právom sebavedomú agentúru. Klientov má vo viac ako 15 krajinách a rozhodne nejde o neznáme mená. Páči sa mi kombinácia profesionality a priateľského prístupu ako smerom k zamestnancom, tak ku klientom. No a keby bola Aqua človek, bola by to rozhodne veľatemperamentu slečna okolo 35 rokov, ktorá na sebe stále pracuje a nič pre ňu nie je prekážkou. Vo všetkom a v každom vidí príležitosť, ide si vlastnou cestou a má rada vo veciach poriadok. A čo fakt neznáša? Neférovosti a intrigy.


Aká najväčšie úskalia vidíš v dnešnom digitálnom marketingu?

Čímďalej viac firiem začínapociťovať dlhodobú stagnáciu či pokles efektivity výkonových kampaní. Príde mi, že dnes každý "naháňačísla" a sústredí sa na výkonnostný marketing. Akákoľvek forma propagácie, ktorá firme nezabezpečí okamžité výsledky je vnímaná ako neefektívne. Výkonové kampane nie sú samospasná a dlhodobo na nich digitálne stratégiu stavať nedá. Všeobecne čímďalejväčší význam pre spotrebiteľazačínamaťznačka a jej hodnoty. Hľadajú akúsi pomyselnú dušu značky, s ktorej názormi by sa mohli zidentifikovať. Preto je podľa môjho názoru potrebné nepodceniťdôležitosť brandu ako takého. Pri správnom definovaní a nastavení môže pomôcťrazantne zvýšiť nielen výkon kampaní, ale môže prispieť aj k lepšiemu vnímanie značky.

Ako žijeme

Konferencie a semináre
Konferencie a semináre
Veríme tomu, čo robíme. A radi sa o to podelíme.


Ochutnávka tequíl
Svet je najkrajší, keď si ho vieme vychutnať.