Náš tím

Emina
„She believed she could, so she did!“
Emina Key Account Manager
You
„It could be you.“
Katarína
„Everything is as it should be.“
Katarína Account Manager
Alena
„Your thoughts make your life.“
Alena Account Manager
Karel
„We have the opportunity to learn from our mistakes. I like to learn.“
Karel Developer
Arnela
„Life is a journey, make the most out of it!“
Arnela Account Manager
Ivana
„From imagination we create worlds.“
Ivana Social Media Specialist
Martin
„Nature does not hurry, yet everything is accomplished.“
Martin Senior consultant
Lenka
„Risk can lead to gain.“
Lenka Head of Operations
You
„It could be you.“
Nikol
„When life gives you lemons, make gin&tonic.“
Nikol Project Manager
Ráma
„Everything is possible.“
Ráma CEO
You
„It could be you.“
Markéta
„The best is yet to come. Be patient.“
Markéta Tester
Dino
„Practice like you've never won, perform like you've never lost.“
Dino Account Manager
Đenan
„Be shapeless, formless, like water.“
Đenan Account Manager
Mikulas
„Everything changes, only the change lasts.“
Mikuláš Account Manager
Tomáš
„All rush is good only for cattle.“
Tomáš Web Developer
Dan
„Gamers don't die they respawn.“
Dan Web Developer
Jasmina
„Life doesn't happen to you, it happens for you.“
Jasmina Head of Sarajevo Office
Voľné pozície Naberáme, nečakajte!

Rozhovor s Mikim

Miki

Aqua Digital sa zameriava predovšetkým na spoluprácu so svetovými značkami. V čom vidíš najväčšie možnosti takejto spolupráce?

Veľké značky majú často prepracovanú veľmi kvalitnú marketingovú komunikáciu, ale aj napriek tomu u nich možno sledovať obrovský priestor pre otvorenosť novým inováciám. Úzke mantinely dlhoročných prísnych interných pravidiel sa dodržiavajú často zo zvyku a bez myšlienky na to, čo by sa mohlo zmeniť a ako sa posunúť ďalej a bližšie k svojim zákazníkom. Naozaj málo zamestnancov má odvahu sa to pokúsiť zmeniť a ísť so svojim nápadom až na najvyššie pozície. Tu vidím veľa možností na to výjsť v ústrety inováciám, aj keď sa jedná napríklad o značky založené na tradíciách. Vždy je čo meniť k lepšiemu a nápad začína u jednotlivca. A s Aqua Digital do toho môžeme ísť spoločne.


Aký trend v oblasti digitálu ťa zaujal?

Vybral by som jeden hlavný, aktuálny - dôsledný community management. Aj tie najväčšie značky by mali hovoriť so svojimi zákazníkmi - opýtať sa, čo by chceli zmeniť, aký nový produkt by si priali. Dať im najavo, že aj na druhej strane sedí človek, ako sú oni. A či už ide o livestream, včas zodpovedané komentáre alebo rýchle reakcie na správy - perfektne zvládnutá komunikácia je cestou k novým zákazníkom a k udržaniu si tých existujúcich. Tento trend sa bude vždy meniť podľa dostupných technológií, ale aktuálny a zásadný bude vždy.

Ako žijeme

Konferencie a semináre
Prípravy na natáčanie reklamného spotu got2be


Natáčanie videa a kúzelnícke show pre Karlovačko